Vedení účetnictví

Vedení účetnictví

Komplexní řešení pro advokátní kancelář na míru

Pro významnou pražskou advokátní kancelář s týmem více než 30 právníků poskytujeme komplexní outsourcing ekonomických služeb. Vedeme účetnictví podle CAS spolus mzdovým účetnictvím, zajišťujeme daňovou compliance a související reporting vůči státu. Součástí dodávky je reporting výkonnosti celé firmy, jednotlivých zakázek i segmentů firmy řízených jednotlivými partnery. Výsledná data jsou prezentována v Power BI a všichni partneři je mají v přehledné formě k dispozici. Sdílení podkladů řešíme digitálně prostřednictvím Grinex Portálu.

Strukturování rodinného holdingu pro majitele úspěšné výrobní společnosti

Pro zakladatele úspěšné výrobní společnosti, dlouhodobě ziskové a působící v oblasti stavebního vybavení, jsme navrhli a realizovali plán pro mezigenerační sdílení vlastnictví.

Cílem bylo vytvořit právní a daňově efektivní strukturu pro zapojení rodinných příslušníků do podnikání a investičních aktivit. Ve spolupráci s advokáty jsme založili rodinné holdingové společnosti a zajistili bezpečný převod podílů, a to na základě důkladné analýzy legislativy a relevantní judikatury.

Dnes zajišťujeme i daňové poradenství a účetní servis pro vytvořené holdingové společnosti.

High-end outsourcing ekonomických služeb pro mobilního operátora

Pro významného klienta z oblasti telekomunikací, provozovatele zaměstnaneckých programů ve skupině největšího mobilního operátora na trhu, dlouhodobě zajišťujeme komplexní ekonomický servis.

Naším úkolem byla architektura a implementace účetní agendy přímo do provozních systémů klienta – s důrazem na vysokou stabilitu, bezpečnost a přesnost reportingu. Zvládáme miliony účetních pohybů ročně, přičemž účetní závěrku zpracováváme v řádu několika dní po rozvahovém dni. Část reportů je v IFRS.

Součástí spolupráce jsou také pravidelné systémové aktualizace, daňová agenda a spolupráce s externími auditory z Big 4.

Komplexní outsourcing a pro špičkový lázeňský hotel

Již více než 20 let zajišťujeme kompletní ekonomický servis pro prestižní pětihvězdičkový hotel s licencí nestátního zdravotnického zařízení pro oblast rehabilitace a balnea v lázeňském centru v ČR. Nabízíme plně outsourcované řešení, které pokrývá účetnictví, controlling, mzdovou agendu, HR poradenství i transfer pricing.

Náš tým působí přímo v hotelu a aktivně se podílí i na provozních činnostech. Manažer našeho týmu zastává funkci CFO a je klíčovým členem vedení hotelu.

Součástí spolupráce byla také implementace ERP systému, kde jsme převzali odpovědnost za celý modul financí.

Rychlé řešení účetní krize u špičkového maloobchodního řetězce se spotřebním zbožím

Klient z oblasti maloobchodu se spotřebním zbožím s více než 75 prodejnami a obratem přes 500 mil. Kč se během měsíce ocitl bez interní účtárny.

Okamžitě jsme nasadili krizový tým vedený zkušenou manažerkou a daňovým poradcem. Během 30 dnů jsme převzali kompletní účetní agendu, zajistili kontinuitu v informačním systému klienta a zvládli všechna daňová podání včas.

Na úspěšné řešení krizové situace navázala dlouhodobá spolupráce formou komplexního outsourcingu účetnictví.

Spojte se s naším odborníkem

    Přejít nahoru